اس ام اس دوستت دارم (2)
نويسندگان

 

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو ،
 بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم
 به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ،
 تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم
 بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم
 ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آن کس که می گفت دوستم دارد ، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد ،
 رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت ،
صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید :
 دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم ، چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ،
 قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ،
 نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای کاش کودک بودم تا احساست کنم ، ای کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم ،
 ای کاش تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم ، اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه تارم ،
 اما عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای کاش می دانستی چقدر دوستت دارم ، چندیست بیمار وفایت شده ام ،
در بستر غم چشم براهت شده ام ،
 این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی ، که من فدایت شده ام ،
 پس از مرگم بیا زیبا نگارم ،
 بیا با جمع دوستان بر مزارم ، سرت خم کن ببوس سنگ مزارم ،
 که من در زیر خاک هم چشم انتظارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آری آغاز دوست داشتن است
گر چه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
كه همین دوست داشتن زیباست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد.. .بیدار باش
من با سبدی پر از بوسه می آیم...
 و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم... تا بدانی ای خوبم
دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:اس ام اس دوستت دارم, ] [ 20:55 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 17836
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1